lördag 3 december 2011



Utanför mitt jobb i fredas, det var en minus grad, och idag har det snöat äntligen!! Det är så grått och trist utan snö, och så vill man ju åka till fjällen i vinter också, som vi brukar göra varje år!
Skulle egentligen ha varit på 40 års kalas idag men jag har vart så bakis och min kille var inte heller så taggad för party så jag drog hem till honom och har lite lördagsmys istället ;)
Å just ja,. när vi var in på de sista stället i fredas så kom det fram nån jävla idiot och börja kaxa med mig och min killkompis Fredrik, så jag råkade dra på han en smäll så två vakter höll på å vrida armarna av mig, uch dom flesta vakter i Ludvika tror dom är nå jävla minipoliser! Så skulle dom sätta på mig handbojjor och köra mig till fyllehäktet i Borlänge men då kom det fram en snäll kille som jag bara vet vem det är lite ytligt och lugnade ner mig så dom släppte mig. Det var tur att han kom ibland har jag lite svårt att kontrollera min ilska, men jag var värre förr ialf, jag har gjort framsteg på den fronten endå.... Jävla alkoholen som gör att man inte tänker så smart! Skit drog...Nu blir det nyktert ett tag framöver.... Fy Anna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar