onsdag 30 november 2011

Fan alltså idag försov jag mig till jobbet fast jag började kl ett, jag försöker sluta med min sömn medicin men så när kl var fyra i morse så kastade jag i mig två som jag brukar, och jag vaknade inte av klockan fast jag ställt den två gånger. Vaknade tjugo över ett och fick panik kasta på mig lite smink ringde chefen å sa att jag kommer på stört. När jag kom dit berättade jag hur det var, hon tyckte inte det var bra att jag försov mig när jag börjar kl ett vilket jag kan förstå så dumt av mig! Hon undrade om jag behöver gå ner i tid å jag bara vråla nejnej fan jag vill ju jobba! Jag har aldrig försovit mig förut, jävla klant man är, men hon sa att nästa gång jag försover mig ska jag säga att jag vart vid tandläkaren istället haha hmm, jag har lärt mig att ärlighet varar längst?? för det låter så illa i hennes öron sa hon, så idag har jag gått runt med en klump i magen! Fan fan fan!!! Skärpning Anna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar