tisdag 29 november 2011

Imorgon är det dax för jobb igen, jag har så svårt att ställa tillbaka dygnen när jag vart ledig, men ett par imovane så ska det nog gå bra :) Å så ett annat problem, vad ska jag ha på mig imorgon, har ju sjukt mycket att välja på eftersom jag får personalrabbat så blir det en del shoppande, kanske inte dom roligaste märkena men ibland kommer det in rätt chyssta kläder! Jaja mina nya svarta byxor å nån skjorta tror jag det blir. Det är kul att ha ett jobb som man måste klä sig snyggt varje dag, men dock är det jävligt skönt att dra på sig mjukisbyxorna å av med alla smycken å smink när man kommer hem :) Ska lägga upp en bild på mitt fina köp jag gjorde i fredas från mexx, älskar verkligen den klänningen, tror jag ska ha den på fredag så då får ni se den på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar